Sunday, February 28, 2010

Selamat Hari lahir buah Hatiku...

Selamat Hari lahir wahai insan yang aku sayangi..Kau selalu bersamaku dalam suka duka, Tidak kira masa, saat, detik... Kau Ajar ku mengenali Tuhan yang maha pencipta, Kau ajarku apa itu dunia, Kau ajarku apa itu akhirat..akhirnya aku mampu berdiri dengan sendiri..dalam usahaku berdiri aku masih memerlukanmu...Jangan kau tinggalkan aku sebelum aku membalas semua jasa2 mu...





Insan Yg memahami...





Disaat aku menyakitimu, bukan aku sengaja tetapi aku hanya minta perhatian daripadamu, apa kerenahku, mu tetap sabar menghadapi walaupun airmata mengalir..fahamilah aku dahaga kasih sayangmu..aku bukan seperti burung,bila lapar kau suapkan makanan, tetapi aku seorang insan, dahaga kasih sayangmu.. kau sungguh tabah...walaupun aku jauh dengan mu,tetapi dihatiku tidak pernah lupakan kamu, doakan kita agar dapat bersama hingga akhir hayat....

maafkan aku, terpaksa meninggalkanmu buat seketika untuk mencari ilmu untuk berjalan dimasa hadapan....





Ku yang amat mencintai mu...


selamat hari lahir
ibu....

No comments:

Senyumlah sahabatku

Related Posts with Thumbnails