Saturday, January 30, 2010

Nak belah dada n otak !!!

Ya Allah....

Hari ini adalah ari teruk bagiku,mengapa aku masih melakukan dosa2 lepas, sehingga ia menjarakkan aku denganmu..Ya allah...aku pasrah segala kehidupan aku kepada mu..

Ya allah...

Aku rasa nak belah dada aku, nak buang segala kekotoran dan nak memasukkan segala hikmat dan ilmu2 mu Ya Allah..
Hati aku sungguh kotor Ya Allah....
Hati aku sungguh kotor Ya Allah...
hati aku sungguh kotor ya A llah...

Ya allah bantulah aku ya Allah, Lupakan aku segala perkara dulu,agar aku tidak terpengaruh utk melakukannya..

Ya Allah Fahamkanlah aku segala ilmu yang aku pelajari..
Ya Allah fahamkanlah aku akan segala ilmu yang aku dapat..
Fahamkan aku ya Allah...
fahamkan aku ya Allah...

Hati ini selalu bertanya, bila nak tinggalkan dosa lampau, tapi aku tidak mampu ya Allah, Aku ada ilmu, tetapi ilmuku tidak mampu mengahalang aku, Aku tahu itu tidak boleh, tetapi aku x boleh amalkan...Ya Allah Fahamkan aku ya ALLAh..Ya ALLAh aku memeohon kepada mu, sesungguhnya diri ini terasa hina....

Ya Allah jauhkan akan dia daripadaku....
jauhkan ia Ya ALLAH...
Jauhkan ia....

Ya allah sesungguh hati aku sangat kotor, kerana bertindak utk melakukan keburukkan...
Belah la dadaku dan otakku buangkan segala keburukkan,kemaksiatan,hasad,dengki,riak,sumah,segala yg menghijabkan aku dengan mu...
Ya allah, aku ingin bersamamu..
Ya allah, jangan ku menguji aku, dengan apa yang aku tidak mampu...aku masih baru...
aku masih dalam belajar untuk bermuhajadah dijalan mu....

Ya ALLAH, bantulah aku....

aminnn

No comments:

Senyumlah sahabatku

Related Posts with Thumbnails