Wednesday, December 30, 2009

Rindu Teramat sangat....

waktu demi waktu berlalu,hari berganti hari, tahun berganti tahun...Umur semakin bertambah, Kubur semakin kuat memanggil.Beginilah kehidupan benafas dalam jiwa hamba..

Tiap kali mendengar nasyid selamat berjuang,teringat sahabat semasa di PLKN, Matrikulasi, dan x lupa juga sahabat kat Smaszal...Huh...rindu sangat2 nak jumpa, setakat SMS n CALL x dapat lagi merubat kerinduan nie...Aku bersyukur kepadamu Ya ALLAH kerana memilih aku menjadi seorang pembela agamamu,Terima Kasih Teman2 kerana x lupakan ana..Hidayah milikmuu Ya ALLAH, aku bersyukur walaupun aku terpaksa bermula dr bawah,Ya ALLAH jangan kau bolak-balikan hati ini selepas kau beri petunjuk hidayah..


Berbuka puasa bersama budak kelas smaszal


Kepada kawan2 dekat Matrikulasi KMKu, terutama yang suka berbincang dan mempersoalkan tentang manhaj gerakan islam sehingga menjadi asabiah.he3... Pape pun kita kena faham semua gerakan nak menyampaikan perkara yang sama, tetapi menggunakan jalan yang lain. dan yang paling PENTING kita kena faham gerakan islam dan gerakkan politik islam..2 perkara yang berbeza tetapi membawa perjuangan yang sama..Betul ke naqib ku?? he3...Itulah hakikatnya, selagi kita x faham, kita akan saling menunding jari..



PLKN DORM 6



Bukan tabligh ye.....(anuar n mat red)

Sahabat2 dunia sekarang semakin teruk,maksiat semakin bertambah..Kita nak kembalikan suasana kembali seperti zaman Rasulullah,zaman sahabt,tabit,tabit-tabie,khilafah.Ia memerlukan satu medium..Kalau berperang kita lawan berperang, kalau hujah, kita mengemukakan hujah, kalau politik?? kita perlu siapa?? Sesungguhnya islam itu syumul..

1 comment:

Coretan Tarbiyah Kehidupan said...

sasalam ukhwah.. ana sentiasa mendokong segala usaha perjuangan dakwah bersama.. rapatkan ukhwah, teguhkan jamaah.. Allahuakbar

Senyumlah sahabatku

Related Posts with Thumbnails